- Дата и час: 09 Мар 2025, 16:51 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
адрес за кореспонденция
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
адрес за кореспонденция
Колеги, не знам дали сте наясно, но от 01.01.2006г. вече данъчният адрес/адресът за кореспонденция с органите по приходите/ може да се различава от адреса на управление. Интересува ме да ли този адрес, след декларирането му служба по вписванията, налага издаването на нова карта по БУЛСТАТ и фигурира ли в удостоверението за актуално състояние?
- harmaiani
- Потребител
- Мнения: 194
- Регистриран на: 24 Фев 2006, 17:09
Ако не се променя адреса на управление, а само адреса за съобщения и контакти - НЕ СЕ НАЛАГА ИЗДАВАНЕ НА НОВА КАРТА от регистър БУЛСТАТ. Самите служители не пропускат да поскат таксата за издаване на нова карта, ако това е необходимо, както и да издадат ново временно усостоверение.
- rts
- Активен потребител
- Мнения: 1407
- Регистриран на: 29 Ное 2005, 17:02
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 68 госта