начало

Изнудвачът от „Суджукгейт“ осъди прокуратурата Изнудвачът от „Суджукгейт“ осъди прокуратурата

Банален казус с мобилен оператор

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Банален казус с мобилен оператор

Мнениеот zafirovp » 09 Апр 2013, 01:24

Здравейте,
от две години съм абонат на Виваком. Никога не съм имал проблеми, ползвам почти всичките им услуги и плащам навреме. Наскоро ми изтече срока на договора. Веднага се започна с обажданията по телефона за сключване на договор от разстояние. Приех абонаментен план и на 02.04.2013 ми пристигнаха договорите с куриер. Имаше три договора с три моб. телефона подарък. Подписах договорите, но куриера на се усети и взе неподписан договор пък ми остави телефона. Реших, че няма да е проблем и реших след няколко дни ако се усетят да го подпиша отново. Един ден след това получих 2ри договор за сим карта за която вече бях подписал договор с различен абонаментен план. :| Взех, че го подписах и куриера остави още един мобилен телефон като подарък. И се започна...
Обадих се на оператор да видя какво става. Обясниха ми, че е станала грешка и трябва да върна един от телефоните, за моя сметка. Отказах, понеже грешката не е моя. След това ми казаха, че ще влезе в сила тарифния план от втория договор (този на 03.04).
Днес реших да се възползвам от правото си да се откажа от всички договори в 7 дневен срок (днес беше 6тия ден от подписването) обаче от Виваком ми обясниха, че щели те да определят дали мога да се откажа от договора. :?:
Въпросите са ми?
Как трябва да процедирам от тук на татък, за да мога да се откажа от договора? Звънял съм над 10 пъти с мобла за отказване на 6тия ден от договора.
Имат ли право да ми откажат?
Какво правя с мобилния телефон, за който не съм подписал договор, но куриера остави по погрешка в нас?
Какво правя с 2рия догвор от 03.04? Задължен ли съм да връщам и този мобилен телефон, при положение, че имам подписан договор за него?

Моля за помощ и съвет какво да правя. Ако ми анулират договорите веднага ще върна и 4те мобилни апарата за моя сметка, но ако откажат какво да правя?
zafirovp
Нов потребител
 
Мнения: 3
Регистриран на: 09 Апр 2013, 01:10

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта


cron