начало

Изнудвачът от „Суджукгейт“ осъди прокуратурата Изнудвачът от „Суджукгейт“ осъди прокуратурата

Проблем с Виваком

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Проблем с Виваком

Мнениеот den_zuk » 31 Юли 2013, 13:56

Проблема е следния, моя леля посещава офис на Виваком с идеята да си редуцира сметките, сключва нов договор който изменя параметрите на стария и анекс оформя кое се спира и кое продължава да действа, само че Виваком започват да се правят на ударени след тази дата и не пускат в действие изпълнението на анекса, не завеждат молбата за прекратяване и в момента действат и двата договора и тя съответно плаща и по двата, което е далеч от първоначалния замисъл.
Как мога да накарам Виваком да си изпълни анекса, който са подписали, в КРС ми се отговаря че не вземат страни по граждански спорове по отношение на договори и нарушения свързани с тях и ме препращат към съда, в КЗП, общо взето се изразиха по сходен начин.
Ако спре да плаща и те заведат дело, то тя може ли да заведе контра за неизпълнение като основание?
den_zuk
Младши потребител
 
Мнения: 19
Регистриран на: 19 Яну 2008, 04:54

Re: Проблем с Виваком

Мнениеот borovinka » 31 Юли 2013, 14:07

Какъв е този анекс и какво пише в него? Разписано ли е, че дадени услуги се прекратяват, а на тяхно място се стартират нови? (Или "анексът" си е всъщност нов договор и в него не пише нищо за прекратяване на предходния?)

Спорове по договори по принцип ако има, се отнасят пред съда.
Ако споровете са за нелоялна търговска практика (но трябва да имате доказателства), отнасят се пред Комисията за защита на потребителите. Жалба пред тях се подава писмено в 2 екз., един от които остава за вас. Трябва да получите също писмен отговор със становището им в рамките на 30 дни след входиране на жалбата ви.

Можете да се жалвате и пред оператора (пак писмено, пак с екз. с вх. номер за вас). Вижте и те какво ще отговорят по казуса. Това последното само ако имате писмени доказателства, че е договорено спиране на услугите, а те реално не са спрени.
След становището на оператора (респ. липсата на такова), с всички документи и при адвокат за завеждане на дело и търсене на връщане на недължимо (според вас) платеното от лелята.
Veritatem dies aperit
borovinka
Активен потребител
 
Мнения: 1515
Регистриран на: 18 Авг 2011, 14:41
Местоположение: Lawrence, KZ


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта


cron