начало

Изнудвачът от „Суджукгейт“ осъди прокуратурата Изнудвачът от „Суджукгейт“ осъди прокуратурата

Относно извънгаранционно и сервизно обслужване

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Относно извънгаранционно и сервизно обслужване

Мнениеот julia_s » 10 Дек 2013, 12:20

Обръщам се към вас със следния казус.
Имаме уред (съдомиялна на известна марка), гаранцията е изтекла. Уредът е купен на висока цена, понеже е и със система против преливане.
Изтича гаранционния срок, уредът се поврежда. Той обаче не просто спира да работи, а започва да излива вода, както работи. Платено е на представителния сервиз, в който е извършена профилактика и уж сега би трябвало да работи нормално. След 10 дни уредът отново започва да тече и единствената причина да не наводни помещението е, че се случва в присъствието на собствениците. Документи от сервиза - никакви, освен касова бележка.
КЗП не се занимават с уреди след гаранция, нито със сервизи.
Въпросът е - къде е уреден извънгаранционният сервиз на уреди, кой контролира сервизите?
Течът на вода не е застрашаващ живота и здравето, но пък потребителят е подведен в преценката си да закупи точно този уред. Очевидно е, че той не може да се ползва с функциите си, с отложен старт примерно. Цялата ситуация е меко казано неприятна.
Това обаче се случва след 24-те месеца гаранция.

Идеи? Граждански иск не е особено добро решение, предвид доказването.
julia_s
Младши потребител
 
Мнения: 37
Регистриран на: 04 Яну 2005, 10:53

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 81 госта


cron