Но не мисля, че приватизацията му ще помогне. Нито тия измислени концесии на линии, дето общината плаща, независимо от това, какво е качеството на услугата.
Абе, не знам. Аз съм от град, в който шофьорите от ГТ редовно стачкуват. Смята се, че при нас стачките не се усещат толкова много не само заради по-малките разстояния, но и най-вече заради многото частни (автобусни, маршрутни и не знам какви) линии. Та може би помага. Не знам.
В момента работя в София. Сравнително рядко ми се налага да ползвам услугите на градския транспорт в който и да било от двата града, така че мен не ме засяга особено стачката,

но разбирам какво е да трябва да отидеш на работа от единия край на града до другия, после да нагледаш родителите си в третия край на града и евентуално още нещо в четвъртия. Аз лично имам и колело, но не пред всеки го има този вариант.
Обаче всеки защитава правата си, както може. Шофьорите така могат. Нямам представа дали исканията им са прекалени.
Прав си, че не всяка професия по еднакъв начин може да обърне върху себе си общественото внимание чрез стачка, но това е положението.
