Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да правим

Здравейте,
Направо съм се хванал за главата и се чудя какво да правя. Става въпрос за доставчика Метинком, който доставя интернет услуги в град Плевен. Та ето какъв е проблема за некоректното отношение, което той оказва спрямо мен.
През изминалата седмица имаше прекъсвания на интернет услугата - почти през ден, което продължаваше около един-два часа. Проблемите, които се бяха случили не зависеха от него - доколкото разбрах бяха на междуградско ниво (трасетата), или нещо с Енергото, или каквото и да е. Истината е, че ситуацията беше изключително неприятна.
С тази фирма сме били винаги в добри отношения и винаги съм ги препоръчвал. На единия управител дори съм му помагал, а и той на мен (в много случаи много повече, отколкото аз на него).
Понеже исках да знам какво е това безобразие написах няколко теми в които исках да знам причината. Разви се един спор, който не завърши добре. В крайна сметка управителя на доставчика реши да прекратиме взаимоотношенията си (при все, че нищо лошо не съм казвал за него, дори съм го препоръчвал!).
Как да процедирам в случая?
Направо съм се хванал за главата и се чудя какво да правя. Става въпрос за доставчика Метинком, който доставя интернет услуги в град Плевен. Та ето какъв е проблема за некоректното отношение, което той оказва спрямо мен.
През изминалата седмица имаше прекъсвания на интернет услугата - почти през ден, което продължаваше около един-два часа. Проблемите, които се бяха случили не зависеха от него - доколкото разбрах бяха на междуградско ниво (трасетата), или нещо с Енергото, или каквото и да е. Истината е, че ситуацията беше изключително неприятна.
С тази фирма сме били винаги в добри отношения и винаги съм ги препоръчвал. На единия управител дори съм му помагал, а и той на мен (в много случаи много повече, отколкото аз на него).
Понеже исках да знам какво е това безобразие написах няколко теми в които исках да знам причината. Разви се един спор, който не завърши добре. В крайна сметка управителя на доставчика реши да прекратиме взаимоотношенията си (при все, че нищо лошо не съм казвал за него, дори съм го препоръчвал!).
Как да процедирам в случая?