Страница 1 от 1

Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да правим

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 22:05
от zvezdichko
Здравейте,

Направо съм се хванал за главата и се чудя какво да правя. Става въпрос за доставчика Метинком, който доставя интернет услуги в град Плевен. Та ето какъв е проблема за некоректното отношение, което той оказва спрямо мен.
През изминалата седмица имаше прекъсвания на интернет услугата - почти през ден, което продължаваше около един-два часа. Проблемите, които се бяха случили не зависеха от него - доколкото разбрах бяха на междуградско ниво (трасетата), или нещо с Енергото, или каквото и да е. Истината е, че ситуацията беше изключително неприятна.
С тази фирма сме били винаги в добри отношения и винаги съм ги препоръчвал. На единия управител дори съм му помагал, а и той на мен (в много случаи много повече, отколкото аз на него).
Понеже исках да знам какво е това безобразие написах няколко теми в които исках да знам причината. Разви се един спор, който не завърши добре. В крайна сметка управителя на доставчика реши да прекратиме взаимоотношенията си (при все, че нищо лошо не съм казвал за него, дори съм го препоръчвал!).
Как да процедирам в случая?

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2008, 23:39
от iwanow
Когато не ти харесва някаква услуга, сменяваш доставчика на услугата, ако същия не е монопилист. Така че интренет провайдери бол. Но какво ще правиш когато започне да ти прекъсва тока не знам, навярно трябва да си търсиш алтернативни источници на електричество, но в случая решаваш частично само твоя проблем, при сървъра проблема си остава. Няма интернет който да не прекъсва, ако някой ти обещава, той най-нагло те лъже или нищо не разбира. Доставката на интернет се осъществява от можество устройства енерго зависими, от там идват и голяма част от проблемите, а и е безпрекословно подчинена на законите на Мърфи. Каква е вината на доставчика, ако тоя съсед ти резне кабелчето и ли ти бодне карафица?
Така че търпение, и по-добре се извини на хората, те нямат вина да ги обвиняваш в беазобразие.

Re: Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да пр

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 15:52
от prof_prof
zvezdichko написа:Здравейте,

Направо съм се хванал за главата и се чудя какво да правя.


:D На това му се казва: "Да ти имам проблемите" :D

Re: Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да пр

МнениеПубликувано на: 03 Фев 2008, 18:39
от izymena
Остава ти само да се радваш,че си се отървал от такива некоректни :)
По-лошото е да имаш едногодишен договор към някоя голяма интернет компания и да не получаваш връзка с нета,поради засенчване от бтк и куп други оправдания.
В такъв случай и четиримесечни скъсвания на нерви,подаваш молба че се отказваш абсолютно от всичките им услуги,като за това нямаш никаква вина.Естествено преди това техникът от компанията ще трябва да ти е проверил настройките.
Радвай се и не се извинявай,защото самата предлагаща фирма,за да задържи клиентите си,си знае какво да направи с енергото.Те партньорите никога не си пречат. :lol: