- Дата и час: 27 Фев 2025, 01:12 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Глобул дължат ли ми неустойка?
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Глобул дължат ли ми неустойка?
Преди 2 месеца в магазин на Германос сключих договор с Глобул за доставка на интернет през 3G интернет модем. Аз съм собственика на капитала на ЕООД-то на което на името се сключи договора, управителя е друго лице. Договора е между фирмата и Германос подписан от мен и подпечатан от Германос Телеком България ЕАД. Аз се водя на трудов договор към ЕООД-то и излезе, че дължа на Глобул стари задължения от преди повече от 5 години и те отказаха да активират СИМ картата. Според техните „общи правила” те дължат неустойка в размер на таксата разделена на дни, за толкова дни за колкото е закъснението по тяхна вина. И сега има договор между ЕООД-то (което няма задължения или каквито и да е взимания и давания с Глобул до сега) и Глобул , а интернет няма. Кой е крив в случая според вас? И имат ли право да откажат услуга при вече сключен договор на фирма, защото неин служител дължи пари. При проведен разговор с оператор 123 категорично отказаха да извършат услугата и ме посъветваха да отида в Германос да върна модема и да анулираме договора. Според техните общи правила те нямат право да откажат услуга или да прекратят договор ако абоната няма вина за нещо. В случая фирмата си е изряден платец. Мога ли да ги съдя за неустойка по 1лев и малко на ден?
- bibiiip
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Юли 2009, 09:32
Re: Глобул дължат ли ми неустойка?
При БТК е по-добре. Освен това, дават по 100 минути безплатни разговори със стационарни телефони или към Вивател, ако се сключи договор ХАРМОНИЯ за 21 лева, нвеограничен достъп до Интернет. Глобул са неизрядни в договорите си. Не съм виждал клаузи, че дължат неустойка, ако не предоставят интернет. Техните договори са порочни, защото са по типов образец, което означава, че волята на свободното договориране е заобиколена. А това вече е предпоставка за нищожност на договора.
- Imperator
- Потребител
- Мнения: 739
- Регистриран на: 19 Окт 2001, 13:12
- Местоположение: Варна
Re: Глобул дължат ли ми неустойка?
Imperator написа:При БТК е по-добре. Освен това, дават по 100 минути безплатни разговори със стационарни телефони или към Вивател, ако се сключи договор ХАРМОНИЯ за 21 лева, нвеограничен достъп до Интернет. Глобул са неизрядни в договорите си. Не съм виждал клаузи, че дължат неустойка, ако не предоставят интернет. Техните договори са порочни, защото са по типов образец, което означава, че волята на свободното договориране е заобиколена. А това вече е предпоставка за нищожност на договора.
[img][IMG]http://img196.imageshack.us/img196/8095/tochka74.th.jpg[/img][/img]
не е ли точка 74 имам договор,сим карта,модем и не ми е активирана услугата.
- bibiiip
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Юли 2009, 09:32
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 66 госта