Мога ли да осъдя банка за неспазване на договора?

Здравейте,
Случаят е следният: сключих договор за потребителски кредит с преференциален процент лихва с банка, без обаче да е упоменато в договора, че лихвата се променя при напускане на работа (ако го пишеше нямаше да взема кредита, тъй като имах намерение да напусна всеки момент). Когато напуснах, банката, без да ме уведоми, е променила лихв.процент на общия за всички потребители. Не знаех какво да правя, затова си плащах редовно. Септември месец обаче, пресметнах, че по договора съм изплатила кредита, спрях да плащам и ги уведомих с писмо, че съм се издължила по кредита съгл. договора, внесено при началника на банковия салон. От тогава се започна невероятен тормоз по телефона, който се прехвърли в-у майка ми, защото се наложи да замина за чужбина за неопределено време. Съответно тя в-у мен. Досещате се, че тя е на възрастта на хората, за които "банката е държавата". Не издържах и и позволих да плати и към днешна дата кредита е изплатен. Аз обаче не мисля да оставя нещата така. Затова Ви питам за Вашето мнение?
Чудя се още нещо: дали в България съдът би приел и отчел психическия тормоз, който банката нанася на клиентите си? Как Ви звучи да осъдя банката за пари? За една банка парите са най-важни. И затова единствения начин, който би принудил банката да се отнася с уважение към клиентите си, е като заплати сума, която ще я "ухапе". Попаднах на документ, подписан 2005г. от всички европейски здравни министри за психическото здраве на Европа. Следователно това психическо здраве би трябвало да е важно. Не ме разбирайте погрешно! Не ми е за парите(ако даде Господ, ще пусна фиш и ще спечеля от тотото). Но меко казано, не е редно. Около мен, и съм сигурна около вас, има много случаи, в които потребителите имат проблеми с банките и винаги печелят последните. Обикновените хора ги е срам да си четат договорите и директно подписват. После се оказва, че са подписали съвсем неизгодни за тях условия. Ама си плащат - как, само те си знаят. Необходимо е банките, а и другите институции да започнат да разбират, че трябва да уважават клиентите си, защото те им дават хляба!
Случаят е следният: сключих договор за потребителски кредит с преференциален процент лихва с банка, без обаче да е упоменато в договора, че лихвата се променя при напускане на работа (ако го пишеше нямаше да взема кредита, тъй като имах намерение да напусна всеки момент). Когато напуснах, банката, без да ме уведоми, е променила лихв.процент на общия за всички потребители. Не знаех какво да правя, затова си плащах редовно. Септември месец обаче, пресметнах, че по договора съм изплатила кредита, спрях да плащам и ги уведомих с писмо, че съм се издължила по кредита съгл. договора, внесено при началника на банковия салон. От тогава се започна невероятен тормоз по телефона, който се прехвърли в-у майка ми, защото се наложи да замина за чужбина за неопределено време. Съответно тя в-у мен. Досещате се, че тя е на възрастта на хората, за които "банката е държавата". Не издържах и и позволих да плати и към днешна дата кредита е изплатен. Аз обаче не мисля да оставя нещата така. Затова Ви питам за Вашето мнение?
Чудя се още нещо: дали в България съдът би приел и отчел психическия тормоз, който банката нанася на клиентите си? Как Ви звучи да осъдя банката за пари? За една банка парите са най-важни. И затова единствения начин, който би принудил банката да се отнася с уважение към клиентите си, е като заплати сума, която ще я "ухапе". Попаднах на документ, подписан 2005г. от всички европейски здравни министри за психическото здраве на Европа. Следователно това психическо здраве би трябвало да е важно. Не ме разбирайте погрешно! Не ми е за парите(ако даде Господ, ще пусна фиш и ще спечеля от тотото). Но меко казано, не е редно. Около мен, и съм сигурна около вас, има много случаи, в които потребителите имат проблеми с банките и винаги печелят последните. Обикновените хора ги е срам да си четат договорите и директно подписват. После се оказва, че са подписали съвсем неизгодни за тях условия. Ама си плащат - как, само те си знаят. Необходимо е банките, а и другите институции да започнат да разбират, че трябва да уважават клиентите си, защото те им дават хляба!