Страница 1 от 1

Прекратяване на договор с Булсатком

МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2011, 17:23
от splitt
Здравейте.

Преди около 6 месеца подписах 12-месечен договор с Булсатком, в който има клауза за задължителен монтаж на оборудването от тях. Преди време се преместих на нов адрес и подадох заявка да изпратят техници да монтират оборудването на новия ми адрес. Казаха ми, че до 5 работни дни ще ми я монтират. Вече минаха около 20 дни и те все така не идват. Обаждам им се, казват ми до 2-3 дни да очаквам, аз очаквам и после нищо. При последното ми обаждане буквално ми казаха да спра да им звъня, защото те щели да ми звъннат, когато имат възможност. :shock:

Проблемът е, че съм си платил таксата, а те не ми предоставят услугата. И аз реших повече да не им плащам.
Бихте ли ми дали съвет как да процедирам? Да оставя нещата да стигнат до съд и да се защитавам там или...?
А ако се стигне до съд, как мога да докажа, че не са могли да ми предоставят услугата? Съдът може ли да изиска телефонните ни разговори с техния колцентър?

Много благодаря предварително.

Николай

Re: Прекратяване на договор с Булсатком

МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2011, 23:54
от nk7702n
Ако твърдо сте решил да прекратите договора с Булсатком, първо си вижте клаузите за прекратяване, евентуални неустойки и т.н. След това с избран от Вас адвокат ще прецените дали, кога и как да заведете дело, евентуално по какъв начин да докажете, че не Вие предоставяна услуга за съответен период от време.