Молба
До КОСМО БЪЛГАРИЯ
МОБАЙЛ ЕАД (ОПЕРАТОР),
София, общ. Младост,
ж.к. Младост 4,
Бизнес Парк София, сгр. 6
От .......................................
Уважаеми г-жи/г-да,
Моля да ми бъде предоставена възможност за адекватно използване на мобилна услуга за пренос на данни (мобилен интернет) с пакет GoWeb Unlimited или да ми бъде прекратен договора по общите условия на “Welcome Guarantee”. Към молбата прилагам както следва :
1. Запитване
2. Причини за желание за прекратяване на договора
3. Мотивирано предложение за запазване на договорните отношения
1 . Запитване, относно прекратяване на договор по силата на общите условия на „welcome guarantee”, публикувани на www.globul.bg
Запитването е по повод договор със заявка за пренос на номер, ..............., заявен от мен на............ в магазин ....................
1.1. Коя е датата на подписване на договора – датата на заявката за пренасяне или датата, в която е осъществено пренасянето .
1.2. В случай, че пожелая да прекратя договора си в 30 дневен срок от датата на подписване на договора, дължа ли неустойки?
1.3. Възможно ли е след като номера ми не е бил на предплатена услуга към Globul, а е пренесен, да поискам същият да бъде запазен и прехвърлен като предплатена услуга b-connect към Globul. Дължа ли в този случай неустойки, по общите условия за мобилни услуги, или са в сила общите условия на “welcome guarantee”, независимо че преди сключването на договора си с Globul, номера не е бил на предплатена услуга към Globul.
Моля на запитването ми да бъде отговорено в срок, позволяващ ми да използвам услугата “welcome guarantee”.
2. Причини за желанието за прекратяване на договора :
2.1. Невъзможност на оператора да осигури адекватна услуга за мобилен интернет към настоящия договор, поради неясни и неправилно структурирани условия за ползването на услугата “GoWeb”, публикувани на www.globul.bg, а именно, че оператора си запазва правото да намалява скоростта на трафика след надвишаване на 30% от предоставения пакет от данни до неуточнена скорост. Единственото уточнение е, че след изчерпване на самият пакет данни, скоростта спада до 128 kbit, но не е изяснено каква е скоростта след надвишаването на 30% допълнително потребление след изчерпване на пакета данни.
2.2. Така подадената информация е непълна, подвеждаща и сама по себе си е достатъчно и необходимо условие за прекратяване на договора по силата на общите условия. Така поставените условия към пакета GoWeb, който е единствения начин за осигуряване на едновременна услуга за данни и гласови услуги към една SIM карта, създават неудобство за потребителя при използване на гласовата услуга, тъй като той не е в състияние да прецени какъв пакет за данни може да удовлетвори неговите нужди.
2.3. Неотговарящо на публикуваната във www.globul.bg карта на 3G покритието на територията на София и страната. В зони, в които следва да има 3G покритие, такова липсва и се налага използването на 2G мрежата.*
2.4. Слаб сигнал в закрити помещения на партерния или други надземни етажи на сгради, водещ до невъзможност или ограничение за ползване на гласовата услуга.*
*Изводите са субективни, възможно е причината да е нищожна.
3. Мотивирано предложение за запазване на договорните отношения или преминаване към предплатена услуга.
Съгласен съм да приема точки 2.1, 2.2, 2.3 и 2.4 за нищожни в случай, че ми бъде предложена адекватна услуга за мобилен интернет за целия период на договора, като за мен не са от значение предварително включените мегабайти на максимална скорост, а възможността да ползвам услугата неограничено на скорост от 128 kbit в секунда за целия период от договора.
За сравнение бих могъл да посоча, че подобна услуга в системата на Vivacom не би струвала повече от 5 (пет) лв. на месец (за справка – ценовите листи и общи условия, публикувани на www.vivacom.bg и www.mtel.bg). За подобна услуга съм съгласен да подпиша обвързващ анекс към договора си за оставащия период и да заплащам стойността и ежемесечно.
Декларирам, че желанието ми за отказ от услугите на Глобул не е продиктувано от възможността да получа обратно дължимата от мен сума си за услугата през първите 30 дни от подписването на договора, във връзка с което съм съгласен да се откажа от това си право, в случай че бъде уважена молбата ми за прекратяване на договора, със запазване на номера ми , като такъв на предплатена услуга b-connect и при условие, че не се налага да изплащам обезщетения за оставащия период от договора. Извстно ми е, че за преминаване към предплатена услуга следва да заплатя първоначална такса от 5 лв. и да заредя последната с ваучер от минимум 10 лв. , или да оставя последната активна в мрежата на Globul за период от минимум 3 месеца.
Под „неустойки“ да се разбират определените такива по общите условия, публикувани на www.globul.bg. Декларирам, че съм наясно, че при прекратяване на договора в 30 дневен срок от подписването му, дължа всички допълнително начислени суми от услуги извън договорените.
Настоящият документ е изготвен в три идентични екземпляра и подписан собственоръчно от мен.
- Дата и час: 25 Фев 2025, 10:28 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Молба до Globul в свободен текст.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Молба до Globul в свободен текст.
С една дума - искам да си прекратя договора, но да си запазя номера под някаква форма защото ми трябва. Естествено съм съгласен и да не го прекратявам, стига оператора да предложи вариант да изпълни обещанието си за неограничен интернет на адекватни пазарни цени. Тъй като съм наясно, че едният потребител не е особено важен за който и да е оператор, не храня надежди, че ще получа такава възможност. По-скоро ме интересува, дали при евентуалното прекратяване на договора в 30 дневен срок от неговото подписване, ще ми начислят някакви измислени неустойки, в случай че ми запазят номера като предплатена услуга.
Тук идва и основният лайт мотив в цялото произведение - welcome guarantee http://globul.bg/images/GTC_Welcome_Guarantee.pdf
Там е записано, че само потребители които са били на предплатена услуга, могат да преминат обратно към нея ако спазат 30 дневният гратисен период от подписване на договора и се откажат от него в магазина, в който са го сключили. В моят случай, аз идвам от друг оператор чрез пренасяне. Въпреки това, от кол центъра неколкократно ме увериха, че независимо от това, ще мога да премина на предплатен абонамент без да дължа неустойки по общите условия http://globul.bg/images/Terms_and_Conditions_GSM-UMTS-modified-21.09.2010.pdf
Тук идва и основният лайт мотив в цялото произведение - welcome guarantee http://globul.bg/images/GTC_Welcome_Guarantee.pdf
Там е записано, че само потребители които са били на предплатена услуга, могат да преминат обратно към нея ако спазат 30 дневният гратисен период от подписване на договора и се откажат от него в магазина, в който са го сключили. В моят случай, аз идвам от друг оператор чрез пренасяне. Въпреки това, от кол центъра неколкократно ме увериха, че независимо от това, ще мога да премина на предплатен абонамент без да дължа неустойки по общите условия http://globul.bg/images/Terms_and_Conditions_GSM-UMTS-modified-21.09.2010.pdf
- axlastro
- Потребител
- Мнения: 168
- Регистриран на: 08 Окт 2010, 17:23
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 85 госта