Молба до Globul в свободен текст.

Молба
До КОСМО БЪЛГАРИЯ
МОБАЙЛ ЕАД (ОПЕРАТОР),
София, общ. Младост,
ж.к. Младост 4,
Бизнес Парк София, сгр. 6
От .......................................
Уважаеми г-жи/г-да,
Моля да ми бъде предоставена възможност за адекватно използване на мобилна услуга за пренос на данни (мобилен интернет) с пакет GoWeb Unlimited или да ми бъде прекратен договора по общите условия на “Welcome Guarantee”. Към молбата прилагам както следва :
1. Запитване
2. Причини за желание за прекратяване на договора
3. Мотивирано предложение за запазване на договорните отношения
1 . Запитване, относно прекратяване на договор по силата на общите условия на „welcome guarantee”, публикувани на www.globul.bg
Запитването е по повод договор със заявка за пренос на номер, ..............., заявен от мен на............ в магазин ....................
1.1. Коя е датата на подписване на договора – датата на заявката за пренасяне или датата, в която е осъществено пренасянето .
1.2. В случай, че пожелая да прекратя договора си в 30 дневен срок от датата на подписване на договора, дължа ли неустойки?
1.3. Възможно ли е след като номера ми не е бил на предплатена услуга към Globul, а е пренесен, да поискам същият да бъде запазен и прехвърлен като предплатена услуга b-connect към Globul. Дължа ли в този случай неустойки, по общите условия за мобилни услуги, или са в сила общите условия на “welcome guarantee”, независимо че преди сключването на договора си с Globul, номера не е бил на предплатена услуга към Globul.
Моля на запитването ми да бъде отговорено в срок, позволяващ ми да използвам услугата “welcome guarantee”.
2. Причини за желанието за прекратяване на договора :
2.1. Невъзможност на оператора да осигури адекватна услуга за мобилен интернет към настоящия договор, поради неясни и неправилно структурирани условия за ползването на услугата “GoWeb”, публикувани на www.globul.bg, а именно, че оператора си запазва правото да намалява скоростта на трафика след надвишаване на 30% от предоставения пакет от данни до неуточнена скорост. Единственото уточнение е, че след изчерпване на самият пакет данни, скоростта спада до 128 kbit, но не е изяснено каква е скоростта след надвишаването на 30% допълнително потребление след изчерпване на пакета данни.
2.2. Така подадената информация е непълна, подвеждаща и сама по себе си е достатъчно и необходимо условие за прекратяване на договора по силата на общите условия. Така поставените условия към пакета GoWeb, който е единствения начин за осигуряване на едновременна услуга за данни и гласови услуги към една SIM карта, създават неудобство за потребителя при използване на гласовата услуга, тъй като той не е в състияние да прецени какъв пакет за данни може да удовлетвори неговите нужди.
2.3. Неотговарящо на публикуваната във www.globul.bg карта на 3G покритието на територията на София и страната. В зони, в които следва да има 3G покритие, такова липсва и се налага използването на 2G мрежата.*
2.4. Слаб сигнал в закрити помещения на партерния или други надземни етажи на сгради, водещ до невъзможност или ограничение за ползване на гласовата услуга.*
*Изводите са субективни, възможно е причината да е нищожна.
3. Мотивирано предложение за запазване на договорните отношения или преминаване към предплатена услуга.
Съгласен съм да приема точки 2.1, 2.2, 2.3 и 2.4 за нищожни в случай, че ми бъде предложена адекватна услуга за мобилен интернет за целия период на договора, като за мен не са от значение предварително включените мегабайти на максимална скорост, а възможността да ползвам услугата неограничено на скорост от 128 kbit в секунда за целия период от договора.
За сравнение бих могъл да посоча, че подобна услуга в системата на Vivacom не би струвала повече от 5 (пет) лв. на месец (за справка – ценовите листи и общи условия, публикувани на www.vivacom.bg и www.mtel.bg). За подобна услуга съм съгласен да подпиша обвързващ анекс към договора си за оставащия период и да заплащам стойността и ежемесечно.
Декларирам, че желанието ми за отказ от услугите на Глобул не е продиктувано от възможността да получа обратно дължимата от мен сума си за услугата през първите 30 дни от подписването на договора, във връзка с което съм съгласен да се откажа от това си право, в случай че бъде уважена молбата ми за прекратяване на договора, със запазване на номера ми , като такъв на предплатена услуга b-connect и при условие, че не се налага да изплащам обезщетения за оставащия период от договора. Извстно ми е, че за преминаване към предплатена услуга следва да заплатя първоначална такса от 5 лв. и да заредя последната с ваучер от минимум 10 лв. , или да оставя последната активна в мрежата на Globul за период от минимум 3 месеца.
Под „неустойки“ да се разбират определените такива по общите условия, публикувани на www.globul.bg. Декларирам, че съм наясно, че при прекратяване на договора в 30 дневен срок от подписването му, дължа всички допълнително начислени суми от услуги извън договорените.
Настоящият документ е изготвен в три идентични екземпляра и подписан собственоръчно от мен.
До КОСМО БЪЛГАРИЯ
МОБАЙЛ ЕАД (ОПЕРАТОР),
София, общ. Младост,
ж.к. Младост 4,
Бизнес Парк София, сгр. 6
От .......................................
Уважаеми г-жи/г-да,
Моля да ми бъде предоставена възможност за адекватно използване на мобилна услуга за пренос на данни (мобилен интернет) с пакет GoWeb Unlimited или да ми бъде прекратен договора по общите условия на “Welcome Guarantee”. Към молбата прилагам както следва :
1. Запитване
2. Причини за желание за прекратяване на договора
3. Мотивирано предложение за запазване на договорните отношения
1 . Запитване, относно прекратяване на договор по силата на общите условия на „welcome guarantee”, публикувани на www.globul.bg
Запитването е по повод договор със заявка за пренос на номер, ..............., заявен от мен на............ в магазин ....................
1.1. Коя е датата на подписване на договора – датата на заявката за пренасяне или датата, в която е осъществено пренасянето .
1.2. В случай, че пожелая да прекратя договора си в 30 дневен срок от датата на подписване на договора, дължа ли неустойки?
1.3. Възможно ли е след като номера ми не е бил на предплатена услуга към Globul, а е пренесен, да поискам същият да бъде запазен и прехвърлен като предплатена услуга b-connect към Globul. Дължа ли в този случай неустойки, по общите условия за мобилни услуги, или са в сила общите условия на “welcome guarantee”, независимо че преди сключването на договора си с Globul, номера не е бил на предплатена услуга към Globul.
Моля на запитването ми да бъде отговорено в срок, позволяващ ми да използвам услугата “welcome guarantee”.
2. Причини за желанието за прекратяване на договора :
2.1. Невъзможност на оператора да осигури адекватна услуга за мобилен интернет към настоящия договор, поради неясни и неправилно структурирани условия за ползването на услугата “GoWeb”, публикувани на www.globul.bg, а именно, че оператора си запазва правото да намалява скоростта на трафика след надвишаване на 30% от предоставения пакет от данни до неуточнена скорост. Единственото уточнение е, че след изчерпване на самият пакет данни, скоростта спада до 128 kbit, но не е изяснено каква е скоростта след надвишаването на 30% допълнително потребление след изчерпване на пакета данни.
2.2. Така подадената информация е непълна, подвеждаща и сама по себе си е достатъчно и необходимо условие за прекратяване на договора по силата на общите условия. Така поставените условия към пакета GoWeb, който е единствения начин за осигуряване на едновременна услуга за данни и гласови услуги към една SIM карта, създават неудобство за потребителя при използване на гласовата услуга, тъй като той не е в състияние да прецени какъв пакет за данни може да удовлетвори неговите нужди.
2.3. Неотговарящо на публикуваната във www.globul.bg карта на 3G покритието на територията на София и страната. В зони, в които следва да има 3G покритие, такова липсва и се налага използването на 2G мрежата.*
2.4. Слаб сигнал в закрити помещения на партерния или други надземни етажи на сгради, водещ до невъзможност или ограничение за ползване на гласовата услуга.*
*Изводите са субективни, възможно е причината да е нищожна.
3. Мотивирано предложение за запазване на договорните отношения или преминаване към предплатена услуга.
Съгласен съм да приема точки 2.1, 2.2, 2.3 и 2.4 за нищожни в случай, че ми бъде предложена адекватна услуга за мобилен интернет за целия период на договора, като за мен не са от значение предварително включените мегабайти на максимална скорост, а възможността да ползвам услугата неограничено на скорост от 128 kbit в секунда за целия период от договора.
За сравнение бих могъл да посоча, че подобна услуга в системата на Vivacom не би струвала повече от 5 (пет) лв. на месец (за справка – ценовите листи и общи условия, публикувани на www.vivacom.bg и www.mtel.bg). За подобна услуга съм съгласен да подпиша обвързващ анекс към договора си за оставащия период и да заплащам стойността и ежемесечно.
Декларирам, че желанието ми за отказ от услугите на Глобул не е продиктувано от възможността да получа обратно дължимата от мен сума си за услугата през първите 30 дни от подписването на договора, във връзка с което съм съгласен да се откажа от това си право, в случай че бъде уважена молбата ми за прекратяване на договора, със запазване на номера ми , като такъв на предплатена услуга b-connect и при условие, че не се налага да изплащам обезщетения за оставащия период от договора. Извстно ми е, че за преминаване към предплатена услуга следва да заплатя първоначална такса от 5 лв. и да заредя последната с ваучер от минимум 10 лв. , или да оставя последната активна в мрежата на Globul за период от минимум 3 месеца.
Под „неустойки“ да се разбират определените такива по общите условия, публикувани на www.globul.bg. Декларирам, че съм наясно, че при прекратяване на договора в 30 дневен срок от подписването му, дължа всички допълнително начислени суми от услуги извън договорените.
Настоящият документ е изготвен в три идентични екземпляра и подписан собственоръчно от мен.