Здравейте,
страшно съм притеснена от следната ситуация.
При опита ми да изтегля сума от банкомат (ОББ) се получи (УЖАС!) банкнотите не излязоха от банкомата. Картата ми се показа както трябва, разписка - също. Но... на разписката е отчетена транзакция - сумата изтеглени.
Отидох в офис на банката (там провериха-сумата беше блокирана,но на следващия ден щяло да стане ясно дали ще се осчетоводи) на която съм клиент и попълних Заявление за рекламация.
Оказа се, че има и друг проблем - синът ми е титуляр на сметката, а той е в чужбина дългосрочно.
Опасението на служителя, който прие заявлението е това ,че не съм титуляр.
Но като "разсъждавам" все пак случката на мен се е случила, а не на другото лице ???
На дебитната карта пише моето име, но от банката казаха, че при тях няма нищо на моето име, всичко е на неговото име, и служителя каза че не е трябвало така да се направи картата.
Но...не знам ???
Имате ли някаква такава случка и какво се случва по нататък????????
Благодаря Ви !!!
- Дата и час: 25 Фев 2025, 07:12 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Банкомат-проблем
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
9 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Банкомат-проблем
Случвало ми се е. Не е имало проблем . Както ми обясниха от банката, парите влизали в друг джоб на банкомата, и на следващия ден ми се възстановиха в сметката, макар и да получих SMS че сумата е изтеглена.
- fbr65
- Потребител
- Мнения: 221
- Регистриран на: 14 Мар 2010, 19:44
Re: Банкомат-проблем
Притеснява ме това, че на мен се е случило, а аз не съм титуляра на сметката. Синът ми е, който е в чужбина и ще се върне евентуално за нова година.
Всеки казва-титуляра....Той това да направи, той онова да направи....
Ами защо тогава в банката при издаване на втората карта (на мое име) се попълват редица документи и т.н. и всичко се прави в присъствието на титуляра.
Всеки казва-титуляра....Той това да направи, той онова да направи....
Ами защо тогава в банката при издаване на втората карта (на мое име) се попълват редица документи и т.н. и всичко се прави в присъствието на титуляра.
- ani0960
- Потребител
- Мнения: 122
- Регистриран на: 07 Май 2012, 10:53
Re: Банкомат-проблем
След като имате дебитна карта на ваше име от тази сметка ясно е че е имало съгласие от титуляра да теглите пари и съответно при подобно технически грешки да искате банката да възстанови парите.
Прочетете хубаво документите , който имате.
Най-вероятно банковата служителка няма опит с подобен случай и затова не е реагирала адекватно.
Прочетете хубаво документите , който имате.
Най-вероятно банковата служителка няма опит с подобен случай и затова не е реагирала адекватно.
- REVOLUTION
- Активен потребител
- Мнения: 4455
- Регистриран на: 25 Сеп 2007, 11:26
- Местоположение: гр.Пловдив
Re: Банкомат-проблем
А какво се случва ако титуляра го няма и не може да подаде (както всички казват) необходимите документи за рекламация?
- ani0960
- Потребител
- Мнения: 122
- Регистриран на: 07 Май 2012, 10:53
Re: Банкомат-проблем
ani0960 написа:А какво се случва ако титуляра го няма и не може да подаде (както всички казват) необходимите документи за рекламация?
Общи условия на ОББ:Извлечение:
3.6.3. Клиентът има възможност да упълномощи друго лице да има достъп до сметката, на която е Титуляр, чрез допълнителна дебитна банкова карта към основната.
3.7. Банката предоставя на своите клиенти образци на пълномощни за извършване на разпоредителни действия със сметки и сумите по тях, както и за отделни действия по повод платежни инструменти. Пълномощните следва да се представят в Банката нотариално заверени. Клиентите могат да използват и други нотариално заверени пълномощни, от които трябва ясно да личи волята на Титуляра за извършване на съответни действия от пълномощника.
6.4. Платежните инструменти за отдалечен достъп се използват само лично от Клиента, без възможност за упълномощаване на трети лица. При желание на Клиента друго лице да има дистанционен достъп до сметката, на която е Титуляр, той може да използва следните способи:
6.4.1. относно дебитни карти – да поиска издаване на допълнителна карта към основната, която да се ползва от посочено от него лице;
8.4.3. Към една сметка могат да бъдат издавани няколко дебитни карти на Клиента или на посочени от него допълнителни Клиенти при следните условия:
а) допълнителните Клиенти сключват отделни договори с Банката за издаване на дебитна карта към сметката на основния Клиент;
б) допълнителните Клиенти получават картата лично и отговарят за съхранението и използването на картата, както основният Клиент;
в) основният Клиент отговаря за транзакциите, извършени с тези карти така, както отговаря за транзакциите с картата, издадена на негово име;
г) допълнителните Клиенти могат да се разпореждат със средствата по сметката на Титуляра само чрез издадените дебитни карти.
8.13.3. да съдейства за решаване на случаи на оспорвано плащане при своевременно осигурена пълна документация от Клиента, в съответствие с правилата на съответната МКО, отразени в изискванията на Банката.
Не знам кой са тия всички, но според мен Вие може да подадете напълно легитимно "рекламация".Прочетете си внимателно общите условия , договора и другите документи.Ако не ги пазите ги изискайте от банката.Настоявайте на правата си.
Иначе синът Ви трябва да се прибира или да Ви изпраща нотариално заверено пълномощно от чужбина.Ако е необходимо потърсете съдействие от адвокат.
- REVOLUTION
- Активен потребител
- Мнения: 4455
- Регистриран на: 25 Сеп 2007, 11:26
- Местоположение: гр.Пловдив
Re: Банкомат-проблем
Банката е УниКредит Булбанк, а банкомата е на ОББ в магазин на Практикер.
- ani0960
- Потребител
- Мнения: 122
- Регистриран на: 07 Май 2012, 10:53
Re: Банкомат-проблем
А как се прави това нотариално пълномощно в чужбина?
- ani0960
- Потребител
- Мнения: 122
- Регистриран на: 07 Май 2012, 10:53
Re: Банкомат-проблем
Да кажа само,
заявлението за рекламация е уважено и придвижено.
Но и друго да кажа, че сумата била осчетоводена.
Не знам какво следва след това???
заявлението за рекламация е уважено и придвижено.
Но и друго да кажа, че сумата била осчетоводена.
Не знам какво следва след това???
- ani0960
- Потребител
- Мнения: 122
- Регистриран на: 07 Май 2012, 10:53
9 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 75 госта