Здравейте,
казусът е следният:
Буквално от закуски спестих 1000 лева за да си купя мечтания фотоапарат. По време на теста не се появиха проблеми, но автофокусът и тогава беше леко некачествен - продавачът ми каза, че аз съм бил виновен за това и поради не големия си опит го приех за вярно. Съгласих се на сделката и това беше. 20 кадъра по-късно автофокусната система просто изключи - а нейният ремонт струва около 400 лева. Убеден съм(и от това, което ми казаха в сервизите, че вероятно е "пипано" по модула) че е било прикрит от продавача дефект.
Има ли някакъв шанс за справедлив развой на ситуацията, защото едва ли можете да си представите, колко са тези пари за ученик, който се опитва и да учи, освен работата, с която ги е изкарал.
- Дата и час: 24 Фев 2025, 22:53 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Измама при покупка на ДСЛР
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Измама при покупка на ДСЛР
Напишете РЕКЛАМАЦИОННО ПИСМО, в два броя (единият за Продавача, вторият - за Вас). Опишете в свободен текст кога, с какъв документ сте купили и платили фотоапарата, и появилите се проблеми (опишете точно кога сте ги открили). Поискайте да Ви заменят апарата с друг, нов, или - да Ви го ремонтират за тяхна сметка в съответния сервиз. Към рекларамацията за Продавача приложете копия от документите за покупката: фактура, касов бон, гаранционна карта. Напишете си имената, адрес и телефон за кореспондеция, в т.ч.: електронен адрес. Входирайте рекламацията и поискайте входящ номер. Имате шанс, но няма да Ви е лесно.
- rts
- Активен потребител
- Мнения: 1407
- Регистриран на: 29 Ное 2005, 17:02
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта