Страница 1 от 1

неизпълнена поръчка за ремонт на лаптоп

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2013, 20:49
от kolosovtimur
Здравейте,
Пиша Ви това сс молба за помощ и консултация.
Става въпрос за неизпълнена поръчка,а именно ремонт на моя лаптоп,който е даден на фирмата ,която се ангажира с ремонта му.Лаптопа е даден през Август 2012,като при огледа му,служителите на фирмата са констатирали проблеми с дънната му платка.Поръчка на такава е (уж била ) дадена,но и до ден днешен не е извършен ремонт на лаптопа.При моя разговор със служителя на фирмата,стана ясно,че не се знае кога точно ще се извърши ремонта,като вече са минали 5 месеца,при заявения от мен отказ,служителят ми съобщи,че съм длъжен да платя комисионни за това,че са отворили и разгледали проблема,без той да бъде отстранен.Въпроса ми е имат ли правно основание да ми искат пари,при положение,че ремонта не е извършен?
Предварително Ви благодаря!

Re: неизпълнена поръчка за ремонт на лаптоп

МнениеПубликувано на: 11 Яну 2013, 22:33
от juliapeeva
Могат да поискат пари за диагностика (явно става въпрос за извънгаранционен сервиз), но трябва да са обявили това предварително. Сервизът да не е Техно Про, имах подобен проблем с тях :mrgreen:

Re: неизпълнена поръчка за ремонт на лаптоп

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2013, 11:31
от polaris
kolosovtimur написа:Здравейте,
Пиша Ви това сс молба за помощ и консултация.
Става въпрос за неизпълнена поръчка,а именно ремонт на моя лаптоп,който е даден на фирмата ,която се ангажира с ремонта му.Лаптопа е даден през Август 2012,като при огледа му,служителите на фирмата са констатирали проблеми с дънната му платка.Поръчка на такава е (уж била ) дадена,но и до ден днешен не е извършен ремонт на лаптопа.При моя разговор със служителя на фирмата,стана ясно,че не се знае кога точно ще се извърши ремонта,като вече са минали 5 месеца,при заявения от мен отказ,служителят ми съобщи,че съм длъжен да платя комисионни за това,че са отворили и разгледали проблема,без той да бъде отстранен.Въпроса ми е имат ли правно основание да ми искат пари,при положение,че ремонта не е извършен?
Предварително Ви благодаря!


Разбира се, че ще ти искат пари за това, че са го отворили и разгледали. Това е диагностика, в който и сервиз да отидеш, си плащаш за това удоволствие. А друг е въпроса ако после искаш да ти отремонтират повредената част. В повечето случаи, ако се съгласиш да ти оправят лаптопа, не плащаш за диагностиката, а накрая ти пишат сметка за целия ремонт (труд + частите)... Същото е като при автомобилите. Не би трябвало да ти искат повече от 30-40лв за това. А за това, че са те мотали 5 месеца, просто нямам думи :evil: Плати си сметката в сервиза и си вземи лаптопа най-добре. Кажи модела на лаптопа, да проверя каква дънна платка ти трябва и колко ще ти струва нова или употребявана. По принцип това е един от най-големите проблеми на лаптопите, поради прегряване. Повечето ниско-класови лаптопи са с лошо охлаждане и често гърмят видео-чиповете. Принципно и вградените видеочипове могат да се сменят от дъното, но малко сервизи предлагат услугата с BGA поялна станция, а и си е скъпичко начинание.

За това http://www.retropcmania.com/2012/07/laptop-video-repair.html говоря.