Жалба може да подадете в "Комисията за защита на потребителите" ->
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19Не знам дали вече е в сила забраната за този тип договори. Адвокат ми е казвал, че ако платиш месечната си сметка , това значи, че се съгласяваш с договора. Ако не сте си плащали първа сметка по този договор, мисля, че имате по-големи шансове да го развалите. Пускате жалбата в комисията, има си бланка в сайта им (не съм им ползвал все още услигите и не мога да изкажа мнение за тях). Съчувствам ви за безобразието, което трябва да търпите. На мен ми се обадиха от Виваком преди седмица и разговора протече г/д така: "Добър ден. Обаждаме Ви се от Виваком, еди коя си... удобно ли Ви е да говорите? Така, разговорът се записва с цел подобряване на качеството на нашите услуги. (Веднага се светнах, че ще има неустоими предложения, на които трябва да се отговаря само с НЕ!) Новата ни услуга еди къв си Нет, с тел., с ТВ, бла-бла екстри, глупости (2-3 минути говори, като всичко, което изрича е с темпо, което не можеш да прекъснеш за да кажеш нещо) и накрая след 1 куп глупости, ти задава най-простичкия въпрос - Удовлетворява ли ви? (казала ти е 1 милион позитивни неща, а отговора, който последва, беше - НЕ! Направо си забрави думите момиченцето... - Ама Г-не .. - Не желая да говорим (затварям тел.). След 2 сек. звъни - Ама връзката прекъсна - Връзката прекъсна, не желая офертите ви! (затварям). И така.. Опитаха се да ме боцнат. Успех ви желая, дано да оправите с Виваком.