Права на потребителя при рекламация на дефектен телефон

Здравейте,
Бих искала да попитам дали при рекламация на дефектен телефон търговецът има задължение да предаде заместващ телефон за времето, през което закупеният е в рекламация ( все пак по ЗЗП срокът е едномесечен)? Има ли някаква уредба на този върпос, защото аз такава не открих нито законова, нито в общи условия на оператора - "БТК"АД, но сякаш такава е практиката. От отговора на този въпрос пък завии и това каква би била отговорността на търговеца ако заместаващият телефон също е дефектен (би трябвало да отговаря само ако има задължение да предостави заместващ телефон).
Благодаря ви!
Бих искала да попитам дали при рекламация на дефектен телефон търговецът има задължение да предаде заместващ телефон за времето, през което закупеният е в рекламация ( все пак по ЗЗП срокът е едномесечен)? Има ли някаква уредба на този върпос, защото аз такава не открих нито законова, нито в общи условия на оператора - "БТК"АД, но сякаш такава е практиката. От отговора на този въпрос пък завии и това каква би била отговорността на търговеца ако заместаващият телефон също е дефектен (би трябвало да отговаря само ако има задължение да предостави заместващ телефон).
Благодаря ви!