Помощ при проблем с Виваком

Здравейте, имам нужда от съвет. В началото на годината реших да се откажа от услугите на Виваком (ползвах пакет TV +Net). Пуснах си предизвестие и платих последната сметка(26.10 лв.), върнах предоставената техника от Виваком след прекратяване на услугата. Виваком прекрати договорните отношения без протест.
След около два месеца получавам фактура за сума около 200 лева. Служител на Виваком е пропускал да ми спре 25% отстъпка и два месеца по-късно след установяване на това получавам фактура с начислени тези отстъпки със задна дата.
Пуснах няколко жалби до Виваком, исках анулиране на фактурата по няколко причини:
1. Виваком прекратява договора без претенции, нямат право да ми пишат фактура при положение, че не съм техен клиент.
2. За грешни фактури срока за корекция е 14 дни, това не е спазено
3. В Общите условия е записано, че сметката за месеца се отразява във фактирата за месеца. Аз съм изпяден клиент, никога не съм бавила плащане.
До сега пуснах около 5 жалби+ една до Комисията за защита на потребителите.
Отговорът на Виваком е, че има техническа грешка и дължа начислените суми във фактурата защото били използвани. Последните отговори към жалбите са едни и същи, независимо какво пиша в тях.
Моля ви за съвет. Поздрави! Искра
След около два месеца получавам фактура за сума около 200 лева. Служител на Виваком е пропускал да ми спре 25% отстъпка и два месеца по-късно след установяване на това получавам фактура с начислени тези отстъпки със задна дата.
Пуснах няколко жалби до Виваком, исках анулиране на фактурата по няколко причини:
1. Виваком прекратява договора без претенции, нямат право да ми пишат фактура при положение, че не съм техен клиент.
2. За грешни фактури срока за корекция е 14 дни, това не е спазено
3. В Общите условия е записано, че сметката за месеца се отразява във фактирата за месеца. Аз съм изпяден клиент, никога не съм бавила плащане.
До сега пуснах около 5 жалби+ една до Комисията за защита на потребителите.
Отговорът на Виваком е, че има техническа грешка и дължа начислените суми във фактурата защото били използвани. Последните отговори към жалбите са едни и същи, независимо какво пиша в тях.
Моля ви за съвет. Поздрави! Искра