връщане на пари от онлайн магазин
Публикувано на: 17 Май 2024, 02:37
преди повече от 6 седмици поръчах нещо от онлайн магазин като юридическо лице за фирмата. стока за 750 лева. с дебитна карта (голяма грешка).
пълна тишина няколко дни, никакви движения по картата, обадих се да проверя какво става и "оо нямаме го на склад, не сме го поръчали още, ще отнеме 10 дни, т.н.". отказах поръчката по телефона и писмено. един час по-късно обаче те си дръпнаха парите и се започна ходене по мъките. все още не са ми върнали парите, твърдят че от "счетоводството" са ги превели. поисках им десетки пъти и писмено и по телефона копие от платежното да видим да не е станала грешка, нищо не пращат. само лъжат че до седмица ще ми пратят доказателство.
законния срок изтече преди месец, как да си върна парите с най-малки разправии?
---
update: оказва се че случаите като моя са много последните месеци
пълна тишина няколко дни, никакви движения по картата, обадих се да проверя какво става и "оо нямаме го на склад, не сме го поръчали още, ще отнеме 10 дни, т.н.". отказах поръчката по телефона и писмено. един час по-късно обаче те си дръпнаха парите и се започна ходене по мъките. все още не са ми върнали парите, твърдят че от "счетоводството" са ги превели. поисках им десетки пъти и писмено и по телефона копие от платежното да видим да не е станала грешка, нищо не пращат. само лъжат че до седмица ще ми пратят доказателство.
законния срок изтече преди месец, как да си върна парите с най-малки разправии?
---
update: оказва се че случаите като моя са много последните месеци