но следващото писмо беше от едно от момчетата, на което ЧЕЗ бяха изпратили същото писмо.. като цяло е следното съдържание
Уважаема г-жо / г-не,
ако Вие също като мен сте получили безумното писмо от ЧЕЗ Електро (изпращач
zaklienta@cez.bg), в което Ви уведомяват за смяна на банковите им сметки и
от което става ясно че Вашият e-mail АДРЕС СТАВА ИЗВЕСТЕН НА ОЩЕ ОКОЛО 900
(ДЕВЕТСТОТИН !!!) получатели без да сте давали съгласието си за това,
предлагам Ви да предприемем нещо срещу това шокиращо техническо безумие на
изпращача.
Сигурен съм, че много от Вас са се сблъсквали и с много други подобни
изпълнения на любимата ни електрическа компания.
след което още едно от същия пич
Здравейте отново,
позволявам си да Ви обезпокоя за втори и последен път по повод вчерашното
писмо от ЧЕЗ само защото в рамките на около 12 часа получих доста отзиви от
другите потърпевши.
Позволих си да ги събера в приложения текстов файл, където можете да видите
настроенията на останалите.
Копие от писмото ще изпратя и до Българската Национална Асоциация на
Потребителите (БНАП) (http://www.bnap.org) (благодаря за което на М. Кирилова).
Както ще видите от отговорите - преобладащата реакция е в стил "какво
предлагате".
Мога само да отговоря, че не знам.
Знам от опит обаче, че един от начините да се накара някой да си върши
работата както трябва, е да се дава непрекъснато гласност на глупостите му и
да се натиска, да се мрънка, и така... Докато той благоволи да се засрами.
Разбирам чудесно, че никой от нас няма възможност да се занимава с дела,
протести и т.н. Иначе не би си контактувал по електронен път с ЧЕЗ.
Това което можем да направим е да дадем максимална гласност на случая и съм
сигурен, че все нещо ще се случи в положителна посока.
Така че присъствието на изпълненията на ЧЕЗ в блоговете и форумите може да е
вариант за протест от наша страна.
Аз не искам да се правя едва ли не на репресиран - едно писмо повече в
пощенската ми кутия няма да и натежи. Но се дразня, защото така не бива.
Честно казано - ако бяха пичове на място, ЧЕЗ веднага щяха да се усетят да
пуснат поне по едно извинително писмо и тогава въобще не бих се занимавал с
цялата тази история. Но понеже не го направиха, стигам до извода че не
трябва да ги жалим

Със здраве на всички. И да се надяваме компютърната им неграмотност да им е
проблема на ЧЕЗ...
Има ли според Вас някакво нарушаване на личните данни и изобщо мислите ли че може нещо да се направи по случая в нашата абсурдна държавица