начало

Непререшаемост на мотивите на съдебното решение по граждански спорове. Тенденции в практиката на ВКС Непререшаемост на мотивите на съдебното решение по граждански спорове. Тенденции в практиката на ВКС

разкриване на e-mail от ЧЕЗ

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


разкриване на e-mail от ЧЕЗ

Мнениеот warbaby » 17 Окт 2007, 17:59

Да обясня като цяло..преди време изпратих запитване за сметката си за ток към ЧЕЗ..извършиха необходимите проверки и ми свършиха работа...и онзи ден си отварям мейла и виждам няколко писма...като за начало писмо от ЧЕЗ в което ме уведомяват за промяната на номерата сметките им, по които да можем да плащаме месечните сметки...до тук всичко ок...
но следващото писмо беше от едно от момчетата, на което ЧЕЗ бяха изпратили същото писмо.. като цяло е следното съдържание

Уважаема г-жо / г-не,
ако Вие също като мен сте получили безумното писмо от ЧЕЗ Електро (изпращач
zaklienta@cez.bg), в което Ви уведомяват за смяна на банковите им сметки и
от което става ясно че Вашият e-mail АДРЕС СТАВА ИЗВЕСТЕН НА ОЩЕ ОКОЛО 900
(ДЕВЕТСТОТИН !!!) получатели без да сте давали съгласието си за това,
предлагам Ви да предприемем нещо срещу това шокиращо техническо безумие на
изпращача.

Сигурен съм, че много от Вас са се сблъсквали и с много други подобни
изпълнения на любимата ни електрическа компания.


след което още едно от същия пич

Здравейте отново,
позволявам си да Ви обезпокоя за втори и последен път по повод вчерашното
писмо от ЧЕЗ само защото в рамките на около 12 часа получих доста отзиви от
другите потърпевши.
Позволих си да ги събера в приложения текстов файл, където можете да видите
настроенията на останалите.
Копие от писмото ще изпратя и до Българската Национална Асоциация на
Потребителите (БНАП) (http://www.bnap.org) (благодаря за което на М. Кирилова).
Както ще видите от отговорите - преобладащата реакция е в стил "какво
предлагате".
Мога само да отговоря, че не знам.
Знам от опит обаче, че един от начините да се накара някой да си върши
работата както трябва, е да се дава непрекъснато гласност на глупостите му и
да се натиска, да се мрънка, и така... Докато той благоволи да се засрами.

Разбирам чудесно, че никой от нас няма възможност да се занимава с дела,
протести и т.н. Иначе не би си контактувал по електронен път с ЧЕЗ.
Това което можем да направим е да дадем максимална гласност на случая и съм
сигурен, че все нещо ще се случи в положителна посока.
Така че присъствието на изпълненията на ЧЕЗ в блоговете и форумите може да е
вариант за протест от наша страна.
Аз не искам да се правя едва ли не на репресиран - едно писмо повече в
пощенската ми кутия няма да и натежи. Но се дразня, защото така не бива.

Честно казано - ако бяха пичове на място, ЧЕЗ веднага щяха да се усетят да
пуснат поне по едно извинително писмо и тогава въобще не бих се занимавал с
цялата тази история. Но понеже не го направиха, стигам до извода че не
трябва да ги жалим :-)

Със здраве на всички. И да се надяваме компютърната им неграмотност да им е
проблема на ЧЕЗ...



Има ли според Вас някакво нарушаване на личните данни и изобщо мислите ли че може нещо да се направи по случая в нашата абсурдна държавица
warbaby
Младши потребител
 
Мнения: 63
Регистриран на: 10 Окт 2006, 18:45

Мнениеот warbaby » 19 Окт 2007, 12:05

Благодаря за отговора.
Това е развитието на нещата

Уважаеми г-н/г-жо


Бих искал лично от мое име и от името на ЧЕЗ България да Ви поднеса
извинение за това, че поради грешка на наш служител на 16 октомври 2007 г.
беше изпратено писмо до около 850 клиента, като всеки от тях можеше да
види имейл адресите на останалите. Тъй като Вие сте един от тези клиенти
още веднъж се извиняваме за случилото се.

Този инцидент е в разрез с установените процедури на работа в ЧЕЗ. Бих
искал да подчертая, че отговорният за грешката служител е санкциониран.

Уверявам Ви, че съжаляваме за случая изключително много, тъй като този
случай компрометира един от най-важните канали за пряка и лична
комуникация с вас – нашите клиенти. Ето защо ЧЕЗ България ще предприеме
всички необходими мерки, за да не допуска подобни грешки в бъдеще.


За мен това лично е достатъчно, имайки предвид че се постараха да съдействат и за проверката за сметката ми в началото на историята.
Все пак не е толкова страшно човек да каже извинявай след като е сгрешил. Дано и всички институции в БГ последват примера им.
warbaby
Младши потребител
 
Мнения: 63
Регистриран на: 10 Окт 2006, 18:45


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта


cron