Здравейте,
Направо съм се хванал за главата и се чудя какво да правя. Става въпрос за доставчика Метинком, който доставя интернет услуги в град Плевен. Та ето какъв е проблема за некоректното отношение, което той оказва спрямо мен.
През изминалата седмица имаше прекъсвания на интернет услугата - почти през ден, което продължаваше около един-два часа. Проблемите, които се бяха случили не зависеха от него - доколкото разбрах бяха на междуградско ниво (трасетата), или нещо с Енергото, или каквото и да е. Истината е, че ситуацията беше изключително неприятна.
С тази фирма сме били винаги в добри отношения и винаги съм ги препоръчвал. На единия управител дори съм му помагал, а и той на мен (в много случаи много повече, отколкото аз на него).
Понеже исках да знам какво е това безобразие написах няколко теми в които исках да знам причината. Разви се един спор, който не завърши добре. В крайна сметка управителя на доставчика реши да прекратиме взаимоотношенията си (при все, че нищо лошо не съм казвал за него, дори съм го препоръчвал!).
Как да процедирам в случая?
- Дата и час: 27 Фев 2025, 20:23 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да правим
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
4 мнения
• Страница 1 от 1
Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да правим
Последна промяна zvezdichko на 03 Фев 2008, 02:12, променена общо 1 път
- zvezdichko
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21 Апр 2007, 18:32
Когато не ти харесва някаква услуга, сменяваш доставчика на услугата, ако същия не е монопилист. Така че интренет провайдери бол. Но какво ще правиш когато започне да ти прекъсва тока не знам, навярно трябва да си търсиш алтернативни источници на електричество, но в случая решаваш частично само твоя проблем, при сървъра проблема си остава. Няма интернет който да не прекъсва, ако някой ти обещава, той най-нагло те лъже или нищо не разбира. Доставката на интернет се осъществява от можество устройства енерго зависими, от там идват и голяма част от проблемите, а и е безпрекословно подчинена на законите на Мърфи. Каква е вината на доставчика, ако тоя съсед ти резне кабелчето и ли ти бодне карафица?
Така че търпение, и по-добре се извини на хората, те нямат вина да ги обвиняваш в беазобразие.
Така че търпение, и по-добре се извини на хората, те нямат вина да ги обвиняваш в беазобразие.
- iwanow
- Потребител
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Юни 2007, 10:08
Re: Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да пр
zvezdichko написа:Здравейте,
Направо съм се хванал за главата и се чудя какво да правя.


- prof_prof
- Потребител
- Мнения: 515
- Регистриран на: 02 Май 2007, 23:32
- Местоположение: София
Re: Некоректно отношение на интернет доставчик - какво да пр
Остава ти само да се радваш,че си се отървал от такива некоректни
По-лошото е да имаш едногодишен договор към някоя голяма интернет компания и да не получаваш връзка с нета,поради засенчване от бтк и куп други оправдания.
В такъв случай и четиримесечни скъсвания на нерви,подаваш молба че се отказваш абсолютно от всичките им услуги,като за това нямаш никаква вина.Естествено преди това техникът от компанията ще трябва да ти е проверил настройките.
Радвай се и не се извинявай,защото самата предлагаща фирма,за да задържи клиентите си,си знае какво да направи с енергото.Те партньорите никога не си пречат.

По-лошото е да имаш едногодишен договор към някоя голяма интернет компания и да не получаваш връзка с нета,поради засенчване от бтк и куп други оправдания.
В такъв случай и четиримесечни скъсвания на нерви,подаваш молба че се отказваш абсолютно от всичките им услуги,като за това нямаш никаква вина.Естествено преди това техникът от компанията ще трябва да ти е проверил настройките.
Радвай се и не се извинявай,защото самата предлагаща фирма,за да задържи клиентите си,си знае какво да направи с енергото.Те партньорите никога не си пречат.

- izymena
- Потребител
- Мнения: 216
- Регистриран на: 31 Яну 2008, 20:25
4 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта