- Дата и час: 26 Фев 2025, 00:53 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Проблем с Виваком
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с Виваком
Дайте съвета има ли смисъл да съдя Виваком. Проблемът е следният :Преди четири години си закупих предплатен пакет на Вивател, тъй като живеех в чужбина и ме устройваше. Всеки път когато си идвах в България съм зареждал ваучери общо за по 50-60 лв., а аз си идвах по 4-5 пъти в годината. Преди две години се върнах в България и минах на стандартна тарифа / Симпатия / като си запазих същият номер само кодът беше вместо 0877 ми дадоха 0878..а предплатената карта я дадох на 5 годишната ми дъщеря. В началото на тази година заредих картата на дъщеря ми чрез ePay за 4 лв. Малко след това дъщеря ми изгуби някъде из нас телефона си , но преди месец го намерихме и като го включихме се оказа че номерът не съществува. Обадих се на 123 но от там ми казаха че картата е заличена защото не съм заредил сума за 10 лв. и така периода не е удължен с една година.Аз като съм зареждал за 4лв. периода се е удължавал с един месец. Никъде когато си купите предплатен пакет не казват че трябва да заредите за 10 лв. ,никъде във стартовият пакет не пише че трябва да се зареди за 10лв. за да продължиш срока с една година. Пише и ти казват само че ако не заредиш в срок от една година картата , тя се закрива. Купе и сега един предплатен пакет и вижте дали ще ви кажат или дали пише че трябва да заредите 10 лв.Когато говорих с 123 на Виваком ми казаха че трябвало да питам ...което за мен е глупост, смятам че трябва те да обясняват или да пише на стартовият пакет, нали това им е работата .Когато им казах че ще си търся правата по съдебен път , те ми казаха че нямам шанс...с думите / господине, ние сме Виваком...не мисля че имате шанс да ни осъдите /. Кажете какво да правя зная че сега един стартов пакет е 7лв. но мисля че умишлено не се упоменават тези 10 лв. Пък и номерът беше едно към едно със сегашният ми номер.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Що бе пич..... съди ги. К'во ти пука. Приготви си една хилядарка за адвокатски хонорар и давай.
Не че има точно за какво да ги съдиш, но важното е да се използва словосъчетанието "ЩЕ ВИ СЪДЯ"
Казусът Ви е потребителски. Обърнете се към защита на потребителите.
Не че има точно за какво да ги съдиш, но важното е да се използва словосъчетанието "ЩЕ ВИ СЪДЯ"
Казусът Ви е потребителски. Обърнете се към защита на потребителите.
Мъдър е не този, който много чете, а който извлича полза от четенето.
-
DEKAH - Активен потребител
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 11 Окт 2001, 15:00
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Виваком
Виж аз заради това питах...какво да правя...ако бяхме в някоя бяла държава щяха да ги задължат да напишат точно и ясно какво / колко в цифри /означава еднократно зареждане . Лично за мен това е подвеждащо и объркващо, вие можете ли да ми кажете за колко точно пари трябва еднократно да заредите....за да не изгубите номера си.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Въпросът Ви засяга мобилните комуникации, които са ми хоби, а не правото.
Заповядайте във форума на http://www.359gsm.com. Пуснете тема в раздел "Разни". Ще Ви разясним всичко за мобилната политика на операторите- апарати, съвети, тарифни планове, договори, срокове, предплатени услуги, мобилни телефони и въобще всичко около брандовете от света на мобилните комуникации.
Заповядайте във форума на http://www.359gsm.com. Пуснете тема в раздел "Разни". Ще Ви разясним всичко за мобилната политика на операторите- апарати, съвети, тарифни планове, договори, срокове, предплатени услуги, мобилни телефони и въобще всичко около брандовете от света на мобилните комуникации.
- advokat__nikolov
Re: Проблем с Виваком
Благодаря, сега ще се регистрирам и ще пусна същата тема там. Просто имам нужда от съвет...пък и не трябва да забравяме че с тази объркваща политика на Виваком утре може някой от вас да си изгуби номера.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Имате ли решение на проблема?
- usra_ovcova
- Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 09 Окт 2009, 19:00
Re: Проблем с Виваком
Не , все още нямам решение на проблема...все още се чудя какво да правя, но не искам да се отказвам. Заради това все още търся мнения и препоръки...би било хубаво ако и други който така са изгорели с Виваком да пишат.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Най - лесният начин е да пишете жалби до Комисия за защита на потребителя,Комисия за защита на конкуренцията, Омбудсмана, може и Комисия за регулиране на съобщенията. Жалбите са свободен текст, така, както сте го написали във форма. И е безплатно. Те ще Ви обърнат внимание или поне ще ги потормозят малко.
Успех!
Успех!
- zoom
- Потребител
- Мнения: 183
- Регистриран на: 19 Май 2006, 12:52
- Местоположение: София
Re: Проблем с Виваком
Охххх, преди дни проведох разговор по телефона с комисията за защита на потребителят....от там ми казаха че по добре да се обърна към комисията за регулиране на съобщенията, те имали по големи права. Обадих се и до КРС но от там ми казаха да пусна жалба писмено до тях ??? Казаха ми че в този случай съм прав ...но реално те нищо не можели да направят, това си било политика на Виваком. Но ще пусна жалба и до тях, все пак като Виваком искат ние клиентите им да бъдем лоялни към тях , така и ние клиентите искаме да бъдат лоялни към нас...а не да ни подвеждат с недописани текстове.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
от 8 години съм лоялен клиент на друг мобилен оператор. На договор съм, имам 3 карти на мое име. Преди месец се оказа, че съм ЛОЯЛЕН клиент към тях точно колкото ЛОЯЛЕН клиент със тяхна сим карта от 3 месеца. Така че - тея наядени тарикати няма грам лоялност - те знаят едно - милиони за реклама, за сметка на данък за приходите 

- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Проблем с Виваком
Жалко че сме в България...ако бяхме в някоя друга Европеиска държава те щяха да бъдат осъдени за милиони или поне задължени в описанието на стартовият пакет да напишат черно на бяло 10лв. а не еднократно зареждане без да се упоменава сумата. А тук ....
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
jab4eto написа:Жалко че сме в България...ако бяхме в някоя друга Европеиска държава те щяха да бъдат осъдени за милиони или поне задължени в описанието на стартовият пакет да напишат черно на бяло 10лв. а не еднократно зареждане без да се упоменава сумата. А тук ....
А аз се чудя друго - пример:
на 01.07.2009г си купувате предплатена сим карта с 10лв сума вътре. После я зареждате с още 20лв и предплатената карта има срок на валидност примерно 05.07.2010. Обаче, месец януари 2010 картата вече няма изходящи, защото не сте представили документи в компанията за регистрация съгласн новите промени, но - това противоречи на условията, при които сте закупили картата - не би ли трябвало, при отказ от предоставяне на услугата да ви бъдат върнати неизползваната сума от предплатената карта???
- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Проблем с Виваком
По принцип би трябвало...но от мобилните компани ще ти извадят като фокусници от ръкавите хиляди причини поради който няма да ти върнат парите и ти как си виновен...но ако ти и с един ден закъснееш да си платиш сметката веднага ти дръпват шалтера.Просто нямаме законодателство в тази насока. както казах , когато се оплаках в КРС ми отговориха че реално погледнато съм прав но нищо не могат да направят...Чудно ми е за какво е тази комисия тогава????
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Казусът Ви не е потребителски!!! И аз бих ги съдила! И не заради словосъчетанието "ЩЕ ГИ СЪДЯ"!
- ivatod
- Младши потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 02 Окт 2009, 15:34
Re: Проблем с Виваком
Ами аз твърдо съм решил да се съдим с тях...вярно ще отидат пари и нерви. Но пък си заслужава, това че са голяма компания, не означава че ние обикновените хорица сме без никакви права.Просто се амбицирах от арогантното им отношение към нас потребителите.Вчера си говорихме с адвоката и умуваме как точно да формулираме иска и за какво обещетение.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Разбира се. И аз така бих постъпила. Успех Ви желая!
- ivatod
- Младши потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 02 Окт 2009, 15:34
Re: Проблем с Виваком
УСПЕХ и от мен !!!
Ще се радвам да чета за вашият случай по медиите
Ще се радвам да чета за вашият случай по медиите

- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Проблем с Виваком
Казусът Ви е точно потребителски. Запознайте се със Закона за защита на потребителите и по специално с чл.4 и чл.68е от него, които в случая оператора е нарушил. Напишете и подайте жалби до КЗП и КРС. Изчакайте те да извършат проверки и ако не сте доволен от резултата можете да заведете дело. Възможно е даже чрез сдружение за защита на потребителите да се заведе колективен иск. В момента тези казуси са непопулярни главно поради непознаване на материята, но броя на заведените дела постоянно се увеличава. Ако имате конкретни въпроси можете да ми изпратите лично съобщение.
- vnlov
- Младши потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13 Май 2008, 11:02
Re: Проблем с Виваком
Аз вече писах до КЗП и до КРС...ще видя след колко време ще ми отговорят. Просто мисля че пак ще започне по стар български обичай да се прехвърля топката един на друг...Тъй като съм сигурен че никакъв ефект няма да има и няма да ми въстановят номера ...имам намерение да искам колкото се може по голямо парично обещетение.Адвокатът ми каза да искаме 10000 лв. като аз искам само сумата за разходите, а останалата част мисля да я дам на един дом за изоставени деца във Враца.Поне с парите на тези кожодери да направим нещо добро. Ще пиша тук какво са ми отговорили от КЗП и КРС.
- jab4eto
- Младши потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 02 Юни 2007, 23:27
Re: Проблем с Виваком
Здравейте,
Аз също мисля, че казусът Ви не е само потребителски. Тук е налице нарушение на Закон! А именно Закона за защита на потребителите, и съответно българският съд е в компетентността - да се произнесе по този казус.
Също така, и аз бих ги съдил до дупка точно заради арогантността им и най-вече заради употребеният израз (цитиран от Вас);
На това последното му викам Е.и му м...та!
Ще си позволя съвет към Вас, въобще да не се обаждате по телефон на институциите имащи отношение към въпроса, а направо им пращайте писменни изявления (жалби).
... Дано, някои от тях се размърдат...
И само като се сетя, че и з спадам към лояните клиенти на „Виваком”, си мисля, че ако се изс.рат на взимоотношенията ни с, някое подобно номерче или друго некоректно действие, ще дам и последният си петак от джоба но ще има да се гледкаме по съдебните зали дълго време...
Успех и пишете за резултатите, а и се надявам, че Юристите от форума ще Ви окажат съдействие предвид интересното Ви „приключение”
Аз също мисля, че казусът Ви не е само потребителски. Тук е налице нарушение на Закон! А именно Закона за защита на потребителите, и съответно българският съд е в компетентността - да се произнесе по този казус.
Също така, и аз бих ги съдил до дупка точно заради арогантността им и най-вече заради употребеният израз (цитиран от Вас);
„господине, ние сме Виваком...не мисля че имате шанс да ни осъдите”
На това последното му викам Е.и му м...та!
Ще си позволя съвет към Вас, въобще да не се обаждате по телефон на институциите имащи отношение към въпроса, а направо им пращайте писменни изявления (жалби).
... Дано, някои от тях се размърдат...
И само като се сетя, че и з спадам към лояните клиенти на „Виваком”, си мисля, че ако се изс.рат на взимоотношенията ни с, някое подобно номерче или друго некоректно действие, ще дам и последният си петак от джоба но ще има да се гледкаме по съдебните зали дълго време...
Успех и пишете за резултатите, а и се надявам, че Юристите от форума ще Ви окажат съдействие предвид интересното Ви „приключение”
- nikodim77
- Активен потребител
- Мнения: 1302
- Регистриран на: 23 Апр 2009, 14:29
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта