начало

Юристи и общественици предлагат Йонко Грозев да бъде номиниран за конституционен съдия Юристи и общественици предлагат Йонко Грозев да бъде номиниран за конституционен съдия

Права на потребителя при рекламация на дефектен телефон

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Права на потребителя при рекламация на дефектен телефон

Мнениеот tedity90 » 14 Май 2013, 22:17

Здравейте,
Бих искала да попитам дали при рекламация на дефектен телефон търговецът има задължение да предаде заместващ телефон за времето, през което закупеният е в рекламация ( все пак по ЗЗП срокът е едномесечен)? Има ли някаква уредба на този върпос, защото аз такава не открих нито законова, нито в общи условия на оператора - "БТК"АД, но сякаш такава е практиката. От отговора на този въпрос пък завии и това каква би била отговорността на търговеца ако заместаващият телефон също е дефектен (би трябвало да отговаря само ако има задължение да предостави заместващ телефон).
Благодаря ви!
tedity90
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 14 Май 2013, 21:56

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта


cron