2024-09-03 0
Bang & Olufsen обяви днес водещия си модел слушалки Beoplay H100, които продължават почти вековната история на марката на предефиниране на бъдещето на слушането на музика. Като надграждат успеха на Beoplay H95 - най-успешните слушалки на Bang & Olufsen до днес, Beoplay H100 са подобрени в почти всяко отношение: недостижим висококачествен звук, изключително цифрово филтриране на шума, нова модулна конструкция и красив дизайн, който продължава традицията на дизайнерските икони на Bang & Olufsen.
"Beoplay H100 още повече издига постиженията ни от последното столетие и дефинира бъдещето ни: ера, в която красивият звук е създаден, за да бъде с нас за дълго. Те представят истинския потенциал на това, което могат да представляват носимите аудио продукти на Bang & Olufsen и нямаме търпение тези слушалки да достигнат до клиентите ни" - каза Kristian Tear, главен мениджър на Bang & Olufsen.
"Черпейки вдъхновение от несравнимото представяне на нашите тонколони Beolab, нашите иконични дизайни от миналото и модулната конструкция, която прегръща съвършенството на материалите и кръговата икономика, Beoplay H100 истински въплъщават нашия дизайн и възможности за иновации."
Дизайн, който вълнува отвъд комфорта
Beoplay H100 са създадени от материали с най-високо качество, за да предложат по-пълен и по-изтънчен звук навсякъде.
Beoplay H100 имат копринено гладка, устойчива на надраскване тъч повърхност от усилено стъкло от двете страни на слушалките. Заедно с прецизните кръгови контроли с хаптична обратна връзка и тактилните бутони всички важни средства за управление са лесно достъпни. Новата вътрешна лента за глава може да се отстранява. Тя е фино облицована в плетен текстил и ергономично проектирана, за да осигури проветривост и комфорт през целия ден. Дори наушниците, покрити с мека агнешка кожа, са адаптирани, за да осигурят преживяване, което се усеща също толкова добре, колкото звучи.
Beoplay H100 идва в три винаги актуални разцветки: безкрайно черно (Infinite Black), пясък от часовник (Hourglass Sand) и кайсия по залез (Sunset Apricot). Безкрайно черният модел е препратка към класическата дизайнерска естетика на Bang & Olufsen, където тъмночерната кожа контрастира с естествения цвят на алуминия. Цветът "пясък от часовник" използва скандинавската техника тон върху тон, а "кайсия по залез" - лек меден алуминий, който изпъква в комбинация с топлите прасковени нюанси на кожата.
"Проектирането на потапящо звуково преживяване с ултимативен комфорт беше ключово в процеса на разработка при създаването на Beoplay H100" - каза Tiina Kierysch, ръководител на дизайна в Bang & Olufsen. "Искахме да използваме висококачествени материали и цветове, вдъхновени от фината бижутерия, за да създадем вечен и изпипан дизайн. С естествения блясък на алуминия, мекотата на кожата и студеното усещане от стъклото Beoplay H100 не само постигат върховен звук, но и се усещат като връх на дизайна" - продължи тя.
Лекият и луксозен кожен калъф осигурява лесна и стилна портативност при пътуване. Когато Beoplay H100 са извън калъфа и не са на главата, те превключват на енергоспестяващ режим, който увеличава времето им на готовност до 90 дни, през които те могат да бъдат активирани след поставяне на главата. Ако са съхранявани в калъфа, слушалките се изключват напълно, което позволява над една година време на готовност.
За да се насладите на великия звук, ви е нужна тишина
С 40-милиметрови, специално разработени титаниеви говорители, скрити зад елегантни алуминиеви решетки, Beoplay H100 осигуряват Hi-Res звук, настроен от именитите тонмайстори на Bang & Olufsen. Като издига звуковото преживяване на по-високо ниво, екипът използва своите експертни познания и принципи, за да създаде слушалки, вдъхновени от изключителния като присъствие говорител Beolab 90 на датската марка.
"Beoplay H100 са най-добрите слушалки, които някога сме създавали. Независимо дали слушате любимата си музика, провеждате разговор в шумно обкръжение, като контролирате ефекта на заобикалящата среда с активно шумопотискане или прозрачност на звука, H100 винаги предлагат изключително аудио представяне" - каза директорът по технологии в Bang & Olufsen Neo Kaplanis и обясни:
"За да се насладите на чудесен звук, се нуждаете от тишина. В тиха среда ще почувствате как без усилия Beoplay H100 ви дава чистота на звука и динамично представяне, които обикновено чувате само на тонколони от висок клас. Когато отивате на работа или пътувате по-надалеч, искате да можете да контролирате въздействието на шума. За да постигнем това, разработихме авангардна система от микрофони, която осигурява кристално чист глас дори в много предизвикателни ситуации и удвоява възможностите на нашето активно шумопотискане (ANC) в Beoplay H95. Разработихме и EarSense технология, която напасва звука към уникалната форма на ушите на слушателя в реално време, докато той слуша музика в движение."
Технология, която функционира просто
Beoplay H100 идва с набор от иновации и функции, които поставят нови стандарти при носимото аудио оборудване:
Дизайн, базиран на принципите "cradle-to-cradle“
Посвещаването на Bang & Olufsen на кръговата икономика, възможностите за ремонтиране и продължителността на живота на продукта са очевидни в Beoplay H100. Новите слушалки са проектирани съобразно принципите "cradle-to-cradle" и компанията очаква да получи официален сертификат за Beoplay H100 през 2025 г.
"Въодушевени сме да предложим нашето виждане за модулен дизайн в носимите продукти на Bang & Olufsen за първи път и това е правилната стъпка от нашето пътуване към подобрена цикличност на цялото ни портфолио. При Beoplay H100 ние приоритизирахме продължителността на живота, поддръжката и възможностите за ремонт посредством модулен дизайн. Разработихме нашия софтуер с мисъл за бъдещето, така че слушалките да се адаптират и да еволюират с нови технологии за един наистина вечен дизайн" - каза директорът за продуктовата цикличност и планиране на портфолиото в Bang & Olufsen Mads Kogsgaard Hansen.
Факторът за продължителността на живота, имплементиран в Beoplay H100, който създава нова практика при носимите продукти, включва: