2020-03-20 0
От "ДЗИ" съобщават, че с цел гарантиране на максимална сигурност и намаляване на необходимостта от физически контакт, клиентите могат да се възползват от алтернативни методи за плащане на вноски по застрахователни полици и да известят дистанционно за настъпило застрахователно събитие.
Плащането на вноски е налично за извършване по всички изброени начини: чрез онлайн плащане на сайта на компанията; чрез паричен превод през мобилно или онлайн банкиране; чрез приложението за мобилно банкиране ОББ Мобайл или UPay; чрез системата на ePay.bg и като превод от работна заплата.
Като допълнителна мярка за облекчаване, клиентите на "ДЗИ" имат право на 1 месец гратисен период, в който може да бъде разсрочена вноската по издадена от "ДЗИ" полица "Живот".
"ДЗИ" удължава и срока за деклариране и завеждане на застрахователни претенции по застраховки "Гражданска отговорност", "Каско", "Комфорт за дома" и "Комфорт за бизнеса" от 7 дни на 1 месец от датата на настъпване на застрахователното събитие.
Що се касае до подаване на известия по щети, клиентите могат да направят това и дистанционно на сайта или на телефонен номер 0700 16 166. Създадена е необходимата организация за подаване на известие за настъпило застрахователно събитие по застраховка "Каско+" и застраховка "Имущество" в "ДЗИ".
Проверка на статус по щета е възможна чрез сайта, където клиентът да въведе номера на заведената щета и на застрахователната си полица.
Изцяло дигитално решение е създадено и във връзка с получаване на оферта за цена на застраховките "Имущество", "Каско" и "Гражданска отговорност".
Допълнителна информация може да бъде получена от контактния център на "ДЗИ", на телефонен номер 0700 16 166 и на корпоративния сайт на компанията.