навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Бизнес

Huawei се изкачва в класацията на най-ценните марки на BrandZ

2020-07-08 0

Huawei се изкачва в класацията на най-ценните марки на BrandZ

В последното проучване на BrandZ - Топ 100 за най-ценните брандове, публикувано от WPP и Kantar, Huawei е на 45-о място, което е с 2 позиции по-нагоре спрямо миналата година, със стойност на марката 29,4 милиарда щатски долара (девет процента увеличение на годишна база). Също така, 2020 е петата поредна година, в която годишното издание включва Huawei като една от 50-те най-ценни марки в световен мащаб - свидетелство за успеха на Huawei в осъществяването на дългосрочната му визия за изграждане на напълно свързан, интелигентен свят.

Според доклада, общата стойност на най-добрите световни марки бележи увеличение на бранд стойността с 5,9 % в сравнение с предходната година, като технологичният сектор остава с най-голям принос 15 поредни години, представлявайки 37% от бранд стойността на целия топ 100. Китайските брандове също придобиват по-голяма значимост със 17 места в първите 100, включително пет признати за "Топ 20 издигащи се" - марки, които са увеличили стойността си най-много.

През изминалата година Huawei се усъвършенства в стратегията си за диверсифициране и разширяване на предложенията както на родния пазар, така и отвъд океана. По време на виртуалнoто си представяне през февруари, Huawei лансира внушителен брой нови продукти, включително сгъваемия 5G смартфон Huawei Mate Xs, 5G таблета Huawei MatePad Pro и AppGallery, първата официална Huawei платформа за разпространение на приложения. На събитието Huawei официално представи и Seamless AI Life - стратегията си за естествено интелигентно потребителско изживяване във всички сценарии - и затвърди усилията си да инвестира в пълния набор от технологии за потребителска електроника, вариращи от 5G до AI. Серията Huawei P40, лансирана през следващия месец, постави нова летва за мобилната технология за снимки, предлагайки целодневно фотографско преживяване на потребителите със супер резолюция в трио от смартфони с авангардни камери. 

Проучването на BrandZ идва след тримесечните анонси на IDC, в които Huawei заема титлата си като втория най-голям производител на смартфони в света с пазарен дял от 17,8%; продължаващият импулс на компанията в сектора на мобилните устройства доведе до увеличаване на доставките с 62,2% на годишна база и 12-процентен дял от световния пазар на таблети, което гарантира мястото на Huawei като третия най-голям търговец на таблети в целия свят . Междувременно, независимият анализатор Canalys определи Huawei като един от топ 5 производители на безжични аудио продукти  в света. Компютърният бизнес на Huawei също отбеляза ръст на продажбите от 120% през първото тримесечие на годината, благодарение на серията лаптопи Huawei Matebook, която вече е налична и в България.

Консултантската фирма за бизнес услуги Boston Consulting Group (BCG) също наскоро представи годишния си доклад за най-иновативни компании, който определя Huawei като шестата най-иновативна компания в света, изкачваща се с 42 места от миналата година. Класирането до голяма степен се основава на проучване, проведено от BCG от август до октомври 2019. BCG оценява представянето на компаниите в множество аспекти, включително глобална разпознаваемост, поглед към индустрията, внасяне на ключови промени в индустрията и създаване на стойност. Сред първите 50 компании в списъка, Huawei осъществява най-значителния скок и е най-високо класираната китайска компания.

Освен това, Huawei работи заедно с разработчици и партньори за създаването на екосистема за всички сценарии, която е неразделна част от настъпващото интелигентно бъдеще, и го прави както на глобално, така и на локално ниво, като все повече услуги и приложения намират място в третия по големина магазин за приложения в света Huawei AppGallery.

за 54%  против 46%  2017 гласували
принтирай блогове добави в любими